بازنشانی خودرو (به انگلیسی: Rebadging) عملی با استفاده از یک مدل متفاوت است که در آن نشان یا علامت تجاری (برند، آرم یا نام تولیدکننده/میک/مارک) یک محصول موجود (به عنوان مثال، یک خودرو) توسط یک شرکت تغییر یافته و پس از آن بازاریابی آن به عنوان یک محصول متمایز آغاز می شود.با توجه به هزینه بالای طراحی و مهندسی یک مدل جدید یا ایجاد یک نام تجاری (که ممکن است برای سالها طول بکشد)، صرفه جویی به مقیاس باعث ارزان تر شدن آن می شود.ممکن است یک بار یا چندین بار محصول را مجدداً از طریق نام های تجاری مختلف عرضه شود.
نشان زدایی خودرو
اصطلاح بازنشانی خودرو، یک کپی برداری (در بیشتر موارد مجاز) است، که در آن مهندسی واقعی هرگز یا کمی انجام می شود.
نشان زدایی خودرو
اصطلاح بازنشانی خودرو، یک کپی برداری (در بیشتر موارد مجاز) است، که در آن مهندسی واقعی هرگز یا کمی انجام می شود.
wiki: بازنشانی خودرو