بازاریابی با مقاله نویسی نوعی از تبلیغات است که یک تجارت دربارهٔ خودشان مقاله های کوتاه ایجاد می کنند، زمینه مقالات دربارهٔ تخصص و استراتژی های بازاریابی است.
دایرکتوری مقاله
مقاله بازاریابی
Astroturfing
بازاریابی دیجیتال
e-zine
جغرافیایی (بازاریابی)
بازاریابی
وب پیوند
بازاریابی مقاله ای از زمانی که تولید انبوه روزنامه ها شروع شد به وسیله متخصصان بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. یک کسب و کار برای روزنامه محتوا ایجاد می کند، مثلاً: موضوع مقاله می تواند در فصل مالیات گیری مربوط به ممیزی های مالیاتی باشد؛ و روزنامه ممکن است از مقاله استفاده کند و اطلاعات تماس کسب وکار را روی آن قرار بدهد. روزنامه ها و رسانه های سنتی بودجه محدودی برای تولید محتوا دارند و این بخش های مقالات برای آن ها درآمد زا است.
بازاریابی مقاله در اینترنت برای ارتقاء تخصص نویسنده ها در بازاریابی آن ها، محصولات و سرویس ها به وسیله دایرکتوری مقالات کاربرد دارد. دایرکتوری مقالات همراه با رتبه گوگل خوب می تواند کاربران زیادی را برای سایت فراهم کند و اعتبار سایت را در موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک سایت بالا ببرد. این دایرکتوری به افزایش اعتبار سایت در رتبه بندی ها کمک می کند به علاوه ترافیک را از سمت خوانندگان به سایت شما می کشاند. مقالات و دایرکتوری مقالات برای موتورهای جستجو جذاب هستند زیرا دارای محتوای غنی ای هستند. هردوی راهنمای گوگل برای مدیران سایت و تحلیل های افرادی که در تیم مدیریت اسپم گوگل هستند(Matt Cutts) گفته اند: استراتژی تولید محتوا و ایجاد دایرکتوری ها به مانند بک لینک برای سایت شما عمل می کند.
دارندگان تجارت، بازاریابان و کارآفرینان برای رسیدن به بالاترین نتایج در بازاریابی مقاله ای، مقالاتشان را در دایرکتوری های متفاوتی قرار می دهند. به هرحال، عمدهٔ موتورهای جستجو محتواهای دوتایی یا چند بار تولید شده را فیلتر می کنند تا در نتایج جستجوی گوگل، یک نوشته چندبار ظاهر نشود. بعضی از بازاریابان با تغییراتی در مقالات سعی در دور زدن این فیلترها دارند، که به اینکار چرخش مقاله یا article spinning گفته می شود؛ که این مقاله از نظر تئوری می تواند بازدیدکنندگان را از طریق چند دایرکتوری مختلف بدست آورد.
دایرکتوری مقاله
مقاله بازاریابی
Astroturfing
بازاریابی دیجیتال
e-zine
جغرافیایی (بازاریابی)
بازاریابی
وب پیوند
بازاریابی مقاله ای از زمانی که تولید انبوه روزنامه ها شروع شد به وسیله متخصصان بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. یک کسب و کار برای روزنامه محتوا ایجاد می کند، مثلاً: موضوع مقاله می تواند در فصل مالیات گیری مربوط به ممیزی های مالیاتی باشد؛ و روزنامه ممکن است از مقاله استفاده کند و اطلاعات تماس کسب وکار را روی آن قرار بدهد. روزنامه ها و رسانه های سنتی بودجه محدودی برای تولید محتوا دارند و این بخش های مقالات برای آن ها درآمد زا است.
بازاریابی مقاله در اینترنت برای ارتقاء تخصص نویسنده ها در بازاریابی آن ها، محصولات و سرویس ها به وسیله دایرکتوری مقالات کاربرد دارد. دایرکتوری مقالات همراه با رتبه گوگل خوب می تواند کاربران زیادی را برای سایت فراهم کند و اعتبار سایت را در موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک سایت بالا ببرد. این دایرکتوری به افزایش اعتبار سایت در رتبه بندی ها کمک می کند به علاوه ترافیک را از سمت خوانندگان به سایت شما می کشاند. مقالات و دایرکتوری مقالات برای موتورهای جستجو جذاب هستند زیرا دارای محتوای غنی ای هستند. هردوی راهنمای گوگل برای مدیران سایت و تحلیل های افرادی که در تیم مدیریت اسپم گوگل هستند(Matt Cutts) گفته اند: استراتژی تولید محتوا و ایجاد دایرکتوری ها به مانند بک لینک برای سایت شما عمل می کند.
دارندگان تجارت، بازاریابان و کارآفرینان برای رسیدن به بالاترین نتایج در بازاریابی مقاله ای، مقالاتشان را در دایرکتوری های متفاوتی قرار می دهند. به هرحال، عمدهٔ موتورهای جستجو محتواهای دوتایی یا چند بار تولید شده را فیلتر می کنند تا در نتایج جستجوی گوگل، یک نوشته چندبار ظاهر نشود. بعضی از بازاریابان با تغییراتی در مقالات سعی در دور زدن این فیلترها دارند، که به اینکار چرخش مقاله یا article spinning گفته می شود؛ که این مقاله از نظر تئوری می تواند بازدیدکنندگان را از طریق چند دایرکتوری مختلف بدست آورد.
wiki: بازاریابی مقاله ای