عبارت کامل: Reasons To Believe
موضوع: تخصصی
باورپذیری مردم در قبال تبلیغات.
دلایل منطقی و احساسی ای که باعث می شود مصرف کننده حرف شما را باور کند و محصول یا خدمات را بخرد فهرست کنید. شامل تمام نکات اصلی کپی و شواهد بصری و به ترتیب اهمیت برای مصرف کننده.
مثال:از بین برنده ی کثیفی. جدید ، با فرمول علمی پیشرفته، با قدرت، کثیفی، لکه ها و چربی را پاک می کند.
موضوع: تخصصی
باورپذیری مردم در قبال تبلیغات.
دلایل منطقی و احساسی ای که باعث می شود مصرف کننده حرف شما را باور کند و محصول یا خدمات را بخرد فهرست کنید. شامل تمام نکات اصلی کپی و شواهد بصری و به ترتیب اهمیت برای مصرف کننده.
مثال:از بین برنده ی کثیفی. جدید ، با فرمول علمی پیشرفته، با قدرت، کثیفی، لکه ها و چربی را پاک می کند.