• movement advocating the equal rights of all citizens, israeli political party founded in 1973
crm
انگلیسی به انگلیسی
جملات نمونه
1. The dynamic CRM model is presented by using stochastic game theory and estimable structural dynamic programming technologies.
[ترجمه ترگمان]مدل پویای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تئوری بازی تصادفی و فن آوری های برنامه نویسی پویای سازه ای، ارائه شده است
[ترجمه گوگل]مدل CRM پویا با استفاده از تئوری بازی تصادفی و تکنولوژی های برنامه ریزی پویا ساختاری قابل مقایسه است
[ترجمه گوگل]مدل CRM پویا با استفاده از تئوری بازی تصادفی و تکنولوژی های برنامه ریزی پویا ساختاری قابل مقایسه است
2. Founded in 199 800 TeleServices are a leading provider of outsourcing customer contact services and Customer Relationship Management (CRM) solutions to multinationals and industrial leaders.
[ترجمه ترگمان]تاسیس شده در ۱۹۹ ۸۰۰ TeleServices یک عرضه کننده پیشرو از خدمات تماس مشتری برون سپاری و راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)برای شرکت های چندملیتی و صنعتی است
[ترجمه گوگل]تاسیس شده در سال 199، 800 TeleServices یکی از پیشگامان راه حل های خدمات تماس با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شرکت های چند ملیتی و رهبران صنعتی است
[ترجمه گوگل]تاسیس شده در سال 199، 800 TeleServices یکی از پیشگامان راه حل های خدمات تماس با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شرکت های چند ملیتی و رهبران صنعتی است
3. Cream CRM is an initiative of the Media Development Loan Fund's Center for Advanced Media in Prague, Czechoslovakia.
[ترجمه ترگمان]خامه CRM یکی از ابتکاری است که مرکز توسعه بخش توسعه و توسعه رسانه ها در پراگ، چکسلواکی، در دست دارد
[ترجمه گوگل]Cream CRM ابتکار مرکز رسانه های توسعه وام توسعه رسانه های پیشرفته در پراگ، چکسلواکی است
[ترجمه گوگل]Cream CRM ابتکار مرکز رسانه های توسعه وام توسعه رسانه های پیشرفته در پراگ، چکسلواکی است
4. Each adds their public exported address space to the host module's private address space, specifically ffcpl:/accounting/. *, ffcpl:/payroll/. * and ffcpl:/crm/. *.
[ترجمه ترگمان]هر یک از آن ها یک فضای آدرس صادر کننده عمومی خود را به فضای آدرس خصوصی ماژول میزبان اضافه می کند، به طور خاص ffcpl: \/ حسابداری \/ : \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ *: \/ CRM \/ CRM \/ *
[ترجمه گوگل]هر یک از فضای آدرس عمومی صادر شده خود را به فضای آدرس شخصی ماژول میزبان، بویژه ffcpl: / حسابداری / اضافه می کند
[ترجمه گوگل]هر یک از فضای آدرس عمومی صادر شده خود را به فضای آدرس شخصی ماژول میزبان، بویژه ffcpl: / حسابداری / اضافه می کند
5. General Operational CRM only pays attention to combining resources inside enterprises and can't catch the turn of the market outside fast.
[ترجمه ترگمان]مدیریت عمومی CRM تنها به ترکیب منابع درون شرکت ها توجه می کند و نمی تواند به سرعت بازار را به سرعت جلب کند
[ترجمه گوگل]CRM عمومی فقط به جمع آوری منابع در داخل شرکت توجه می کند و نمی تواند سریع بازار خارج از بازار را به دست آورد
[ترجمه گوگل]CRM عمومی فقط به جمع آوری منابع در داخل شرکت توجه می کند و نمی تواند سریع بازار خارج از بازار را به دست آورد
6. The programme explores CRM in both the Insurance and Banking industry.
[ترجمه ترگمان]این برنامه به بررسی CRM در صنعت بیمه و بانکداری می پردازد
[ترجمه گوگل]این برنامه به بررسی CRM در هر دو صنعت بیمه و بانکداری می پردازد
[ترجمه گوگل]این برنامه به بررسی CRM در هر دو صنعت بیمه و بانکداری می پردازد
7. Applying association rule mining to CRM can deepen the analytic function of CRM.
[ترجمه ترگمان]به کارگیری قوانین مرتبط با ارتباط با مدیریت ارتباط با مشتری می تواند عملکرد تحلیلی CRM را عمیق تر کند
[ترجمه گوگل]اعمال معاهده قانون ارتباطات به CRM می تواند عملکرد تحلیلی CRM را تقویت کند
[ترجمه گوگل]اعمال معاهده قانون ارتباطات به CRM می تواند عملکرد تحلیلی CRM را تقویت کند
8. The application of constraint-based association rule mining in CRM can effectively support enterprises to make merchandise planning.
[ترجمه ترگمان]کاربرد قانون ارتباط مبتنی بر محدودیت در CRM می تواند به طور موثر از شرکت ها پشتیبانی کند تا برنامه ریزی کالا را انجام دهند
[ترجمه گوگل]استفاده از قانون معادلات پیوند ارتباط مبتنی بر محدودیت در CRM می تواند به طور مؤثری از شرکت ها برای برنامه ریزی کالاها حمایت کند
[ترجمه گوگل]استفاده از قانون معادلات پیوند ارتباط مبتنی بر محدودیت در CRM می تواند به طور مؤثری از شرکت ها برای برنامه ریزی کالاها حمایت کند
9. Some CRM providers, such as PDSC, are focused on service.
[ترجمه ترگمان]برخی از ارایه دهندگان CRM مانند PDSC بر خدمات متمرکز هستند
[ترجمه گوگل]برخی از ارائه دهندگان CRM، مانند PDSC، بر روی سرویس متمرکز هستند
[ترجمه گوگل]برخی از ارائه دهندگان CRM، مانند PDSC، بر روی سرویس متمرکز هستند
10. Virtual enterprise's CRM is very important to Virtual enterprise's operation. It has especial frame which includes network's communication and coordinal management.
[ترجمه ترگمان]مدیریت ارتباط با مشتری مجازی برای عملیات مجازی بسیار مهم است آن یک چارچوب مخصوص دارد که شامل مدیریت ارتباطات و مدیریت شبکه است
[ترجمه گوگل]CRM سازمانی مجازی برای عملیات شرکت مجازی بسیار مهم است
[ترجمه گوگل]CRM سازمانی مجازی برای عملیات شرکت مجازی بسیار مهم است
11. Forward position theories of CRM, DSS, Management and Marketing were in defect of development at the blended aspect; the relevant operation analyses lack deepen systematized study, etc.
[ترجمه ترگمان]نظریه های موقعیت رو به جلو CRM، DSS، مدیریت و بازاریابی نقص توسعه در جنبه ترکیبی بودند؛ تجزیه و تحلیل های عملیاتی مربوطه فاقد عمیق تر کردن مطالعه اصولی و غیره بودند
[ترجمه گوگل]نظریه های موقعیت پیش روی CRM، DSS، مدیریت و بازاریابی در نقص توسعه در جنبه های ترکیبی بودند؛
[ترجمه گوگل]نظریه های موقعیت پیش روی CRM، DSS، مدیریت و بازاریابی در نقص توسعه در جنبه های ترکیبی بودند؛
12. A client - oriented customer relationship management ( CRM ) system is designed based on foreign trade business information system.
[ترجمه ترگمان]سیستم مدیریت ارتباط مشتری محور (CRM)براساس سیستم اطلاعات تجارت خارجی طراحی شده است
[ترجمه گوگل]یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر سیستم اطلاعات تجارت تجارت خارجی طراحی شده است
[ترجمه گوگل]یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر سیستم اطلاعات تجارت تجارت خارجی طراحی شده است
13. There is a certain improvement of strength properties of CRM by redispersible polymer powder. But the test dates show larger discreteness and need the further research.
[ترجمه ترگمان]بهبود خاصی از خواص استحکام اتصال CRM با پودر پلیمر redispersible وجود دارد اما تاریخ های تست discreteness بزرگ تر را نشان می دهند و به تحقیقات بیشتر نیاز دارند
[ترجمه گوگل]بهبود خاصی از خواص استحکام CRM توسط پودر پلیمری قابل باززایی وجود دارد
[ترجمه گوگل]بهبود خاصی از خواص استحکام CRM توسط پودر پلیمری قابل باززایی وجود دارد
14. The program uses SOA Programming Model to integrate with the Shanghai Telecom's CRM system, the ODS system and the Shanghai Telecom Portal System.
[ترجمه ترگمان]این برنامه از مدل برنامه نویسی SOA استفاده می کند تا با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شانگهای، سیستم ODS و سیستم پورتال مخابرات شانگهای ادغام شود
[ترجمه گوگل]این برنامه از مدل برنامه نویسی SOA برای ادغام با سیستم CRM شانگهای Telecom، سیستم ODS و سیستم پورتال مخابراتی شانگهای استفاده می کند
[ترجمه گوگل]این برنامه از مدل برنامه نویسی SOA برای ادغام با سیستم CRM شانگهای Telecom، سیستم ODS و سیستم پورتال مخابراتی شانگهای استفاده می کند
کلمات اختصاری
عبارت کامل: Customer Relationship Management
موضوع: علمی
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود.
سازمان ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می شود.
CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.
موضوع: علمی
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود.
سازمان ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می شود.
CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.
پیشنهاد کاربران
مدیریت ارتباط با مشتری
کلمات دیگر: