کلمه جو
صفحه اصلی

ticketing system

پیشنهاد کاربران

سیستم تیکتینگ؛
سیستم تیکتینگ تمام درخواست های پشتیبانی را که از مسیرهای مختلفی ارسال می شوند به تیکت تبدیل می کند. اولویت بندی، ردیابی و پیگیری درخواست های مشتریان با این سیستم آسان تر است. این سیستم به گروه پشتیبانی شما کمک می کند که ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و کارایی شان در حل مشکلات مشتری بیشتر باشد.
سیستم تیکتینگ دارای صف بندی و بخش های مختلف است. هر تیکت می تواند به کارشناس خاصی ارجاع داده شود. افزون بر این، هر تیکت شماره داشته و اطلاعات تمام و کمال ثبت می شود. این موضوع هم برای مشتری و هم برای پشتیبانی پورتال اهمیت دارد. بدین صورت هر دو می توانند بدون محدودیت به اطلاعات دسترسی داشته و در گذر زمان از این اطلاعات استفاده کنند.


کلمات دیگر: